Archiwum wrzesień 2007


wrz 21 2007 Prison Break
Prison Break (w Polsce tytuł ten został przetłumaczony na Skazany na śmierć) to amerykański serial telewizyjny. Początkowo zaplanowano emisję jedynie 13 epizodów, jednak sukces serialu (przeciętna oglądalność początkowych odcinków to niemal 7.000.000 widzów na każdy epizod) sprawił, że podjęto decyzję o kręceniu dalszych odcinków opowiadający losy... no właśnie.

Serial opowiada historię Lincolna Burrowsa, osądzonego (niesprawiedliwie oczywiście) o morderstwo vice prezydenta Stanów Zjednoczonych i skazanego na karę śmierci, oraz brata Linca – Michaela Scofielda, ponadprzeciętnie utalentowanego architekta, który napada na bank, po to aby trafić do więzienia Fox River i wspólnie z bratem z niego dać nogi.

W serialu możemy obejrzeć postacie znane nam już z innych filmów bądź seriali. Np. Peter'a Stormare'a grającego rolę mafioza obsadzonego w więzieniu Fox River, czy Williama Fichtnera (od drugiego sezonu), w roli agneta FBI.
cyna : :
wrz 21 2007 PPC
Reklama typu PPC (skrót angielskich słów Pay Per Click) jest słusznie kojarzona z reklamą internetową, ponieważ jest to jedyny taki rodzaj reklamy występującej tylko w sieci, który nie ma swojego odwzorowania w tradycyjnych mediach. Historia Pay Per Click sięga roku 1998, w któym to firma Goto (obecnie Overture, której właścicielem jest portal Yahoo!) zaprezentowała pierwszy system, w którym reklamodawcy mogli licytować konkretne frazy pod którymi pojawiały się ich reklamy.

Gwałtowny rozwój PPC zawdzięcza głównie dzięki dostosowaniu się do potrzeb reklamodawców internetowych, prostych ale i genialnych rozwiązań, dużych możliwościach dotarcia do grup docelowych poprzez dobór odpowiednio dobranych fraz kluczowych oraz stosunkowo niewielkich kosztach (w porównaniu z zyskami) prowadzenia kampanii reklamowych. O znaczeniu PPC w światowym Internecie może świadczyć pozycja firmy Google, która swoje fundamenty zbudowała na wyszukiwarce, ale skrzydła rozwinęła dzięki programowi PPC AdSense oraz AdWords.

Coraz więcej przedsiębiorstw dostrzega swoją szansę zaistnienia w sieci przez reklamowanie się w programach Pay Per Click. Każdego dnia powstają firmy, które wiążą reklamodawców z reklamobiorcami. Jedną z nich jest ExoClick, firma która powstała w drugiej połowie 2006r już dzisaj zbiera doskonałe opinie zarówno wśród reklamodawców jak i także posród reklamobiorców. Szacuje się, że do końca 2010r przychody firm PPC zwiększą się jeszcze wielokrotnie. Prognozy te powinny również dotyczyć rynku polskiego, gdzie reklamy Pay Per Click zaczynają cieszyć się bardzo dużym zainteresowaniem.
cyna : :